RSS

Narcisi, navijači i neke sitnice

07 апр

Čitava polja narcisa umiru ovih dana.

Kao i polja nekog drugog cveća, a sve sa namerom da koji dan ukrase nečiji dom. Znam, kosi se to sa mojim zen principom, kosi se –  ne sme neko da umre da bi drugi uživao.

Ali, nekako se tešim, da sve to može da se opravda kao i lov – mnoštvo zečeva ugrožava… ili nešto slično tome.

Dobih danas buket nežnih narcisa, koji su već jednom umrli ne bi li meni neko vreme krasili dom.

Ušetah sa njim u autobus, a za mnom uđoše četiri crnpurasta muzičara. Jedan od njih, s bubnjem, sede pored mene.

Za njima u autobus uđoše navijači jednog kluba, bežeći od policije.

Sedela sam tako, na prednjem sedištu, muzičar je gledao kroz prozor, njegovi drugari oko nas, a navijači po čitavom busu.

Gledam u putnike. Oni se zgledaju među sobom. Navijači  glasni, i puni adrenalina.

Pogledah u svoje narcise. Kako su nežni i krhki.

Pomislih, šta ako izbije gužva i neko mi zgnječi buketić?

Šta ako moje cveće još jednom ovog popodneva umre? Jer neću moći da ga zaštitim.

A dobih ga, jer neko zna koliko volim te male nežne bukete.

I stigoh u stan. Stigosmo, bolje rečeno. Cvetovi i ja.

Presvukoh se i legoh u mračnu sobu. I odjednom mi se suze same sliše niz lice.

Osetih u trenu neizmernu tugu.

Koliko je sve krhko i prolazno, a mi nezaštićeni, kao već jednom umrli narcisi.

Molim te, ne daj da me dva puta slome. 

 
2 коментара

Објављено од стране на 7. априла 2012. in Svakidašnji ritmovi

 

Ознаке:

2 responses to “Narcisi, navijači i neke sitnice

  1. irishgalwaygirl

    8. априла 2012. at 9:00 pm

    Oduševljena sam.
    Sve pohvale za ovako divan tekst. :’)

     
    • Marina Majska

      8. априла 2012. at 9:04 pm

      Hvala. Mislim da se svako od nas ponekad oseti krhkim i ranjivim. Po tome se ponekad tako lako prepoznamo. 🙂

       

Da li ste pročitali?

 
evoblogamoga

žica na ptici

The Witch of Walkerville

Where spiritual & practical meet

Let's be unique

sequuntur somnia

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Je suis Mila

by Milica Pralica

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

Između zvezda i blata

Slike iz života jednog paora amatera i pesnika u pokušaju...

Jasna

Naše je samo što drugima damo.

Inspirational Woman

Lifestyle Blog

Blog jednog pisca

Vladimir Vujinović

ŠtaSeKuva?

Nešto kuvamo u glavi, a nešto na šporetu

