RSS

Neponovljiva radost postojanja u dvoje

31 јан

Ugasi sve. Hoću nešto da ti kažem. 

Gasi. Ćuti. I čeka. Ona uvek ima nešto da kaže. Kao dete koje otkriva svet. Njemu već dobro znan. Njoj nov. Mnogo prvih puteva u jednom kratkom delu života.

Otkrivala je svet u sebi. Otkrivala život sa njim. U nekom drugom životu imali bi verovatno barem jedno dete na fakultetu, krug zajedničkih prijatelja sa kojima već godinama igraju recimo karte svakog petka, zajedničke fotografije sa letovanja, hipoteku na neku nekretninu, rutinu svakodnevne proze.

Deca su ostala za neki drugi život. Jednom davno je samo kratko živela iluziju blaženog. I nikad više.

Prijatelje svako od njih ima, ali priča o zajedničkim je još uvek u povoju. Još uvek su njeni i njegovi. Zajedničke fotografije su još uvek samo beleške nekih trenutaka. Nema kartanja petkom, i nema rutine. Ništa se još toliko puta nije ponovilo da bi postalo rutina.

133694222669450Znaš, noću slušam kako dišeš. U mraku prstima pokušavam da otkrijem položaj tvojih ruku, da osetim toplinu tvog obraza. Danju, upijam tvoj lik dok radiš, čitaš, dok ozbiljno nešto ispituješ, zapisuješ. Ti si moja poezija. Neponovljivi stih vezan je za svaku tvoju kretnju i reč. Ono što je za tebe već viđeno i preživljeno ja otkrivam i upisujem u mapu svoje duše.

Ne mogu da ti opišem osećaj koji me ne napušta već nekoliko dana. Fascinacija činjenicom da nas neka sila dovede jedne drugima i prepusti da se snalazimo i uklapamo. Da se volimo baš ovakvi kakvi smo. Potpuno nesavršeni. Savršeni u svojoj ranjivosti. Razgoloćeni jedno pred drugim do krajnosti. Otkrivenih ožiljaka, sa ponekom još svežom ranom – spojeni jedno uz drugo kao melemi. Ponekad uplašeni snagom remedije zagrebemo, nesvesno ožiljke jedno drugom. Da vidimo da li će i tada čarolija da deluje. I deluje. Ti si moje najveće čudeso… I, daj mi sad svoje usne da ućutkam ovu bujicu…

Nasmešio se i približio lice njenom. Savršena mala igra i savršeni kraj jednog dana. Neponovljivog. Kao što je ona za njega neponovljiva i on jedinstven i neponovljiv za nju. U nje čovek i u njega žena.

 
4 коментара

Објављено од стране на 31. јануара 2013. in Intimni imaginarijum

 

Ознаке: , , , , ,

4 responses to “Neponovljiva radost postojanja u dvoje

  1. ironijexl

    31. јануара 2013. at 11:25 pm

    Sve vreme čitanja sam osećao kao nešto svoje, i sa svakim novim redom se čudio zašto to već nisam napisao. I na kraju, nije mi žao – evo, ima ko jeste. Hvala ti!

     
  2. Marina Majska

    1. фебруара 2013. at 7:06 am

    Nema na čemu. Znaš koliko sam se u svojim pričama osećala kao da sam ušla u nešto što je toliko lično, što umem da kažem, kao da sam ja… i drago mi je da si sada ti našao sebe u mojoj. To mi se sinoć desilo kod Dragane u priči Kufer… valjda smo se svi našli po toj ličnoj emociji i samo pratimo jedni kod drugih tu nit. 🙂

     
  3. Negoslava

    11. фебруара 2013. at 10:06 pm

    Fascinacija činjenicom da nas neka sila dovede jedne drugima i prepusti da se snalazimo i uklapamo. – san ili java, želja ili potreba, stvarnost ili obmana?Ako sam te pravilno razumela – java u snu ili java od sna….
    divan tekst

     
    • Marina Majska

      12. фебруара 2013. at 2:22 pm

      Sasvim dobro… što smo stariji uklapanje ide teže, svako nosi sve teži kofer, ali ako zanemarimo reči i manemo se obmana, budemo onakvi kakvi jesmo – skoro kao na podsvesnom nivou… kao u snu, bivamo nagrađeni… Hvala ti… 🙂

       

Da li ste pročitali?

 
evoblogamoga

žica na ptici

The Witch of Walkerville

Where spiritual & practical meet

Let's be unique

sequuntur somnia

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Je suis Mila

by Milica Pralica

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

Između zvezda i blata

Slike iz života jednog paora amatera i pesnika u pokušaju...

Jasna

Naše je samo što drugima damo.

Inspirational Woman

Lifestyle Blog

Blog jednog pisca

Vladimir Vujinović

ŠtaSeKuva?

Nešto kuvamo u glavi, a nešto na šporetu

