RSS

Da li znaš…Da li znaš koliko te volim?

09 феб

Da li znaš koliko te volim?

Znaš?

Znam.304122_524535787581126_601761877_n (1)

I… ne kažeš mi ništa…

Ne. 

Ne ljutiš se?

Ne… 

Gledao ju je, rekla bi, čak pomalo ljutito, jer nije tako trebalo da bude. Do sada se ljutila. Bila tužna, tražila put. Ubeđivala, molila, pravila kompromise. A sada se život nastavljao, kao da je sve ok. I bilo je.

Ne gledaj me. Sve je ok. Od danas sam sebična. Volim te, sebično zbog sebe i nas, jednostavno te volim. Volim sebe, nesebično. Malo se sve poklopilo da me podseti da je jedino što imam i mogu da menjam ovo što vidiš ispred sebe – JA. Ako pogrešim, samo ja bivam povređena, ako dobro odradim skačem stepenik više…. (dalje možete pročitati na http://www.mastersofspeed.rs/coolumna/da-li-znas-koliko-te-volim/ )

 
4 коментара

Објављено од стране на 9. фебруара 2013. in Svakidašnji ritmovi

 

4 responses to “Da li znaš…Da li znaš koliko te volim?

  1. ironijexl

    11. фебруара 2013. at 11:57 am

    Kad se zaželim pisane ljubavi, a ne ide mi od ruke, svratim ovde da vidim šta sam mogao da napišem 🙂

     
  2. Marina Majska

    11. фебруара 2013. at 7:23 pm

    🙂 eh, hvala ti. Dobro si ovo rekao, samo bih ja to obrnula… kad pročitam tvoje priče, pomislim… ja sad o ovome i ne moram… jer ti tako divno kažeš sve. 🙂

     
  3. Станимир Трифуновић

    17. фебруара 2013. at 1:22 pm

    „Не правите компромисе са собом. Имате само себе“
    Џенис Џоплин.

     

Da li ste pročitali?

 
evoblogamoga

žica na ptici

The Witch of Walkerville

Where spiritual & practical meet

Let's be unique

sequuntur somnia

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Je suis Mila

by Milica Pralica

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

Između zvezda i blata

Slike iz života jednog paora amatera i pesnika u pokušaju...

Jasna

Naše je samo što drugima damo.

Inspirational Woman

Lifestyle Blog

Blog jednog pisca

Vladimir Vujinović

ŠtaSeKuva?

Nešto kuvamo u glavi, a nešto na šporetu

