RSS

Nekako baš mi nedostajete!

09 мар

Nedostaju mi reči, ali ne stižem da pišem. Počinje onaj period u godini kada padam na nos od posla, a i kad dođem do malo slobodnog vremena, nemam snage da pišem. Čitam redovno blogove, uživam u sjajnim tekstovima koji me nadahnjuju i usrećuju, ali nemam snage čak ni komentare da pišem. Nekako mi prazna glava i misli kao da mi neko pojede do večeri. Sustigla nas sva moguća takmičenja, organizacije, jedan veliki četvoronedeljni seminar, regionalni centar za talente…

Dragi moji, samo hoću da kažem da mislim na vas, da uživam u napisanom, i nemam snage da pišem, i prosto boli potreba da reč izađe, a ona negde zatrpana grebe… i probija se. Poklanjam vam jednu pesmu… tužnu, i lepu ljubavnu…

преузимање

K’o vrabac kisu predosetim
Saplice zivot da me podseti
Da skoro ce kraj da je sareni zmaj
Jaci od konca mog srecnog detinjstva.

I ne bih nikad rekao frka
U praznom dzepu kad zbuni se ruka
Samo ti trepni kao da me razumes
I cela prica imace smisla.

Ne boli me kad se drugi nasmeju
Sta oni znaju sem da laju I puze
Ali me boli kad nemas ideju
Sta da mi sapnes kada naviru suze.

Boli me zulj u cizmi ludih skitnica
Boli me muk svih onih napustenih ruznih ulica
Bole me rane koje samom sebi napravim
Al’ nekako najvise me bolis ti.

U gradu sto se nikad nece zvati mojim
Previse mislim, dakle jedva da postojim
Makar me slazi da me stvarno razumes
Kad dirnem zvekir na grudima tvojim.

Ne boli me ni kad se drugi nasmeju
Sta oni znaju sem da laju I puze
Ali me boli kad nemas ideju
Sta da mi sapnes kada naviru suze.

Boli me zulj u cizmi ludih skitnica
Boli me muk svih onih napustenih ruznih ulica
Bole me rane koje samom sebi napravim
Al’ nekako najvise me bolis ti.

 
11 коментара

Објављено од стране на 9. марта 2013. in Svakidašnji ritmovi

 

Ознаке: , ,

11 responses to “Nekako baš mi nedostajete!

  1. Negoslava

    9. марта 2013. at 9:05 pm

    Dodje to, svakome, ponekad. I, čini mi se, posle pauze kao da se provetri mozak, pa tekstovi budu još bolji.
    i kao uteha http://negoslava.wordpress.com/2012/10/17/u-nedostatku-reci/

     
    • Marina Majska

      9. марта 2013. at 11:08 pm

      Negoslava, hvala ti.Prelepa uteha, prelepe slike, probudiše mi čežnju za prirodom…

       
  2. oblogovan

    9. марта 2013. at 10:38 pm

    Pesma je sjajna… 🙂 I srećno na takmičenjima… 😉

     
  3. Plava Baklava

    10. марта 2013. at 7:12 am

    Hmmmm, isti mi period. Mart uvek tzreba preživeti. Ali, biće opet vremena i snage i poleta za reči 🙂 .

     
    • Marina Majska

      10. марта 2013. at 9:46 am

      Joj, tačno tako. Svaki slobodan trenutak redak, ali ipak postojeći, ja bih nekud… usput lomi proleće, lomi na najlepši način, a imam jako mnogo posla upravo u ovo doba… i samo čekam da se završi to nešto pa da se sa suncem milujem 🙂

       
  4. tanjatg

    10. марта 2013. at 7:24 pm

    Imaš svo vreme ovoga sveta. Polako. Po prioritetima. A onda nas žestoko obraduj nekom žestokom pričom, onako u tvom stilu.

     
    • Marina Majska

      12. марта 2013. at 7:41 am

      Tanja, imam i nemam…. 🙂 Znači mi mnogo vaša podrška, znače mi ljudi koji dođu, kažu, koji su pročitali… i razumeju.Ti si onaj moj dobar pokretač, jer uvek dođeš, kažeš kao da pročitaš i nenapisano… rekoh ti to već… 🙂 hvala ti!

       
      • Negoslava

        12. марта 2013. at 7:46 am

        Jedva čekamo i mi, verna čitalačka publika oboje….

         
  5. ironijexl

    11. марта 2013. at 11:51 am

    I ti meni lično nedostaješ, a pogodila nam se i kriza inspiracije 🙂

     
    • Marina Majska

      12. марта 2013. at 7:43 am

      🙂 Da. Izgleda da nam te faze nekako idu u isto vreme. Sad ćemo mi, Ir, sad, samo da nam se tela i umovi usklade sa buđenjem ranog proleća, onim bolom u grudima i svakodnevnom užurbanom prozom… i, eto nama opet poetike. Jedva čekam… 😀

       
      • Marina Majska

        12. марта 2013. at 1:27 pm

        Negoslava, divna si… ❤

         

Da li ste pročitali?

 
evoblogamoga

žica na ptici

The Witch of Walkerville

Where spiritual & practical meet

Let's be unique

sequuntur somnia

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Je suis Mila

by Milica Pralica

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

Između zvezda i blata

Slike iz života jednog paora amatera i pesnika u pokušaju...

Jasna

Naše je samo što drugima damo.

Inspirational Woman

Lifestyle Blog

Blog jednog pisca

Vladimir Vujinović

ŠtaSeKuva?

Nešto kuvamo u glavi, a nešto na šporetu

