RSS

Danas širimo dobre vibracije – pokažimo da smo ljudi!

01 апр

images

Pada sneg i sve je dobro. Ili bi više na mene ličila misao – pada sneg a(li) sve je dobro. Dobar je ovaj dan. Prvi april. Svetski dan šala i pošalica. Dve zanimljive me već od jutros dočekaše. Za tren i za ovaj sneg pomislih da spada u taj domen, pa opet pomislih gde će čika B. komšija iznad nas, da sipa razmrvljeni stiropor sa terase. Godine su to. A i nismo baš tako dobri, ko velim, da bi se tako šalio. Onda shvatih da je to šala onog drugog B. koji stanuje malo više od simpatičnog komše. Onaj gore, poslednjih dana šalje mi niz zanimljivih pošalica ne bi li me vratio na ivicu – jer počeh jako da uklizavam u lični šestaesterac – jadna ja i šta se do dešava. U subotu sam pogledala potresne fotografije njujorškog fotografa o ljubavi-bolesti-smrti i u jednom trenu krenula da pišem tekst o tome. Onda pomislim – nemoj. Ko treba da vidi, doći će do toga sam. Ne volim kad ljudi bombarduju tužnim fotografijama. Ne volim na FB fotke teško bolesne dece, ne volim osakaćene životinje. Ne zato što ne volim decu i životinje, već – valjda je stvar ličnog senzibiliteta. Iz iskrenih razgovora sa ljudima znam da većina ili preskoči ovakve fotografije, ili ih šeruje da drugi ne bi mislili da su bezosećajni, ali ne pročitaju tekst, jer ih potrese sadržaj fotografije.

Ljudi reaguju na lepo. Na toplo, na nežno. Boje, asocijacije… I mislim, isto bismo reagovali, čak više pomogli kada bi fotografija bila afirmativna  i ispod nje tekst –  ako pomognemo… uradimo… i taj i taj biće radostan i srećan kao osoba na slici. Vraćam se na trenutak na fotografije njujorškog umetnika – on je pokušao, kako i sam reče da humanizuje teške trenutke. I po meni je uspeo, ali to je moje lično mišljenje i trebalo je da ih vidim da bih sebi udarila packe. Ćuti i nastavi da budeš srećna kao što jesi. Raduj se svakom trenutku, ne propuštaj zbog snega ili sličnih trivijalnosti.

I sad poenta – jutros  pročitah tekst Sandre Kravitz Simonović http://sandrakravitz.coma blogu  /2013/04/danas-glasam-za-zivot/ i shvatim – to je to. To je način da sa reči pređemo na dela. Neće FB uplatiti nekom zato što smo podelili sliku, neće nekom biti bolje budemo li pisali tugaljive tekstove na temu bolesti, siromaštva… Jedina pomoć je delanje – Sergej Trifunović je pozvao juče sve one koji glasaju za razne farmere, velikog brata i slično da dokažu svoju humanost tako što će taj novac koji im se skine sa računa kad glasaju preusmeriti za operaciju Tijane Ognjanović kojoj treba milion dolara. 

http://www.telegraf.rs/jetset/622997-sergej-pomozite-tijani-video

Poruka glasi – ili je ja tako shvatam – pomozi ako možeš. Pomozi jer i tvoje malo nekom je korak bliže ka cilju. Moje sitno je prolazno – i sebično. Ali ako moj blog pomogne da samo jedna osoba (pored mene) uplati pomoć svrha je ostvarena. Oni koji mogu da dopru do ljudi i dignu glas, treba da reaguju i podstaknu savest. Ja čekam da legne plata i digne nas im minusa da uplatim. Vi, ako možete, pomozite, ako ne, barem proširite!

 

 
Оставите коментар

Објављено од стране на 1. априла 2013. in Kako promeniti sebe - kroz lično iskustvo, Svakidašnji ritmovi

 

Ознаке: , , , , ,

Da li ste pročitali?

 
evoblogamoga

žica na ptici

The Witch of Walkerville

Where spiritual & practical meet

Let's be unique

sequuntur somnia

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Je suis Mila

by Milica Pralica

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

Između zvezda i blata

Slike iz života jednog paora amatera i pesnika u pokušaju...

Jasna

Naše je samo što drugima damo.

Inspirational Woman

Lifestyle Blog

Blog jednog pisca

Vladimir Vujinović

ŠtaSeKuva?

Nešto kuvamo u glavi, a nešto na šporetu

