RSS

Bajka za staricu

05 апр

Imam 88 godina i jednu želju.

Želim da nikad ne oguglam na ovaj svet oko sebe.

Da nikada ne postanem jedna od onih duša koje su neuznemirene snagom reči.

Da ne postanem ravnodušna na vetar koji mi zamrsi treptaje nežnosti.

Neka mi, i danas, ovako staroj suza poteče kad me zaboli.

Neka me smatraju nezrelom, neozbiljnom i neka kruže priče da sam

samoživa starica koja bi htela svet u obliku cveta i srce deteta.
grannyNeka kruže priče jer su tačne.

Starica sa ljubičicama, devojčica sa šibicama…

Bajke? Ne znam. Imam 88 godina i ne želim da oguglam i izađem iz tog sveta.

Ako se zove bajka, neka. Biću starica iz bajke.

 
12 коментара

Објављено од стране на 5. априла 2013. in Intimni imaginarijum

 

Ознаке: , , ,

12 responses to “Bajka za staricu

  1. ironijexl

    5. априла 2013. at 9:31 am

    Starica za bajku, srećom, ima ih 🙂

     
    • Marina Majska

      5. априла 2013. at 9:53 am

      🙂 ima i poželim da budem i ja jednog dana… 🙂

       
      • ironijexl

        5. априла 2013. at 10:16 am

        Starica za bajku-ti za staricu-ja za tebe- neko za mene i iščupasmo se iz odvratne zBilje 🙂

         
      • Negoslava

        5. априла 2013. at 11:49 am

        Ako je svetla budućnost ova iz tvoje bajke, nemamo razloga za zebnju od starosti.

         
  2. tanjatg

    5. априла 2013. at 5:51 pm

    Ima takvih bakica i ja im se divim. Ipak, teško ih prihvataju jer nisu po šablonu. Onaj ko ih prepozna i saživi sa njima, za uzvrat dobija neprocenljivo blago: na primeru uči kako treba živeti. Jer – godine donose ili jake stege, ili potpuno oslobađanje od njih.

     
  3. Marina Majska

    5. априла 2013. at 6:56 pm

    Ironije, dobro ti znaš ko su moje devojčice i starice… 🙂 Samo sam htela da kažem da i sa 88 neću da oguglam, neću da mi postane svejedno, da me ne dotiču reči onog ko je sa mnom, da u sebi razmišljam… ma ko te šljivi, mene ne pogađaju tvoje reči. Hoću da me pogađa, hoću da plačem zbog jakih reči, hoću da mi bude stalo. Jer samo onda sam ja i onda dišem… 🙂

    Draga Negoslava, mislim da je to negde u genima. Moja prabaka, baka, mama… sve smo takve, emocije koje hodaju… i nikad do kraja svog nisu prve dve odustale, mama i ja nastavljamo svetle tekovine žena raskošnih emocija… I ja volim bake koje nisu odustale – kojima je stalo pa makar bolelo – a boli ponekad.

    I, da upravo, Tanja. Ima ih. One žive po svom, ili bolje žive život svoj na najlepši mogući način, ili jedini mogući – punim plućima, srcem i dušom. 🙂

     
  4. Wojciech

    6. априла 2013. at 2:46 pm

    Marina, znaš šta…
    Volim tvoj blog! 🙂

     
  5. Marina Majska

    6. априла 2013. at 4:12 pm

    Wojciech, volim i ja tvoj. 🙂 Volim što ti je prijatno i udobno na Ritmu 😀

     
  6. tanjatg

    6. априла 2013. at 4:47 pm

    Ma vi ste čudo, i Wojciech i ti! 🙂

     
    • Marina Majska

      6. априла 2013. at 8:01 pm

      Tanja, sve vreme razmišljam… svi mi koji se pratimo činimo čudo… povezuju nas senzibiliteti… slično mislimo i tražimo jedni u drugima odgovore i potvrde… 🙂 I meni je to divan osećaj… Hvala vam svima što vas ovde imam…

       
    • Wojciech

      6. априла 2013. at 9:36 pm

      Tanja… pa i ti si deo tog čuda! 😉

       
  7. mandrak72

    6. априла 2013. at 9:09 pm

    🙂 Ne oguglavaj, samo googlaj 🙂
    pozdrav

     

Da li ste pročitali?

 
evoblogamoga

žica na ptici

The Witch of Walkerville

Where spiritual & practical meet

Let's be unique

sequuntur somnia

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Je suis Mila

by Milica Pralica

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

Između zvezda i blata

Slike iz života jednog paora amatera i pesnika u pokušaju...

Jasna

Naše je samo što drugima damo.

Inspirational Woman

Lifestyle Blog

Blog jednog pisca

Vladimir Vujinović

ŠtaSeKuva?

Nešto kuvamo u glavi, a nešto na šporetu

