RSS

Koliko treba prstu ako krene iz tačke A…

29 мај

Nisam na ti ove večeri sa rečima. Podmeću se i pokušavaju da izvuku iz mene što ne želim reći, ali je istina…  RainDarkWoodsRainbow (1)Kažu, kiša je kriva, a nije istina. Kažu kad je kiša tada treba neko da te grli i prstom jednim prati auto-put čežnje. Pokušam da se branim, da im objasnim da nikada čula nisam za tu liniju – a one počnu da grakću: „Šta se praviš naivna? Ti si je izmislila, jesi, jesi… Nemoj da sad počnemo da kopamo po tvojim rečima pa da ti pokažemo…“

Jesu, u pravu su. Lažem ja, a ne kiša. Jesam onomad rešavajući jedan težak matematički problem – ako prst  krene iz tačke A prema tački G koliko najduže može da putuje –  ako se na putanji nalaze dve visinske prepreke, jedna ravnica, ponekad pomalo zaobljena, sa preprekom u obliku kruga u koji obavezno mora da upadne, a na putu nema putokaza? Kako se postavlja formula najduže putanje sa bočnim skretanjima, i kako se taj put naziva? Onda smo se teoriju pretvorili u praksu – tražeći tačan odgovor. Prvi put, prekratko, drugi put, malo duže, treći…. i neki tamo nebrojeni put sve duže i bolje, ali uvek pomislim, možemo mi to i bolje, možda dobijemo i Nobela za najbolju jednačinu – kako od A do G na najduži način…

Ali, neću da im priznam da su u pravu. Reči, reči, moje najbolje i najgore. Moja molitva i psovka, moja ćežnja i moja kletva, moja želja i moja patnja. Sve to u reči stane. I znaju one to dobro, i zato me i izazivaju da pljunem ono što mi u grlu stoji, što mi niz leđa lagano poput graške znoja klizi, što mi se autostradom čežnje kotrlja, večeras nevidljivom rukom vođeno…

Neću da im priznam da su u pravu.

Može kiša još ovoliko da pada.

Neću da priznam pa makar mi svako dugme sa bluze izvršilo samoubistvo skakanjem na pod.

Neću zbog jednog prsta koji nije tu, zbog auto-puta AG koji je prazan jer njega nema… i svaka tačka umire od čežnje.

Zbog svega toga neću…IMG_498711111111111111111111

 
19 коментара

Објављено од стране на 29. маја 2013. in Intimni imaginarijum

 

Ознаке: , , ,

19 responses to “Koliko treba prstu ako krene iz tačke A…

  1. ironijexl

    29. маја 2013. at 9:42 pm

    Meri, najiskrenije ti kažem: oduševila si me… I tačkom G, i leđnim graškama, i leševima dugmića… I svom čarobnom formulom tvojih reči…
    I zaista, citiraću sebe rečenicom koju sam danas pridružio svom poslednjem postu – neko oseti kišu, a neko samo pokisne.

     
    • Marina Majska

      30. маја 2013. at 10:20 am

      Brane, ostavio si me bez reči komentarom. Tako čežnje i tihe strasti prave buru… pa kad zamrse reči, onda ispadne ovo. Samo preslikam sebe na beli papir (kako se to nekad lepo govorilo)… A formula sa tačkama… preporučujem redovnu proveru formule… ali što sporije. 🙂 A sada skakućem do tvoje priče… 🙂 Hvala ti….

       
    • Negoslava

      3. јуна 2013. at 7:08 pm

      … i svaka tačka umire od čežnje…
      Ustvari, ne znam šta da kažem, em slomljena umorom, em dubinom ovog teksta, pa… ćutim…

       
  2. duplavenera

    29. маја 2013. at 10:13 pm

    Koliko ova suspregnuta čežnja ide uz ovo kišno veče, predivno 🙂

     
    • Marina Majska

      30. маја 2013. at 10:21 am

      Draga Venero, raduje me što si osetila jačinu čežnje… kad pada kiša, a neko nedostaje, samo čežnja i dozivanje ostaje 🙂 Hvala ti:)

       
  3. tanjatg

    30. маја 2013. at 9:01 am

    O, Marina! „Zbog svega toga neću…“. I ne treba!

     
    • Marina Majska

      30. маја 2013. at 12:44 pm

      Preporočujem ovo ozbiljno odbijanje svima… ne priznajte već isprobavajte… 🙂 Hvala, Tanja 🙂

       
      • tanjatg

        30. маја 2013. at 2:01 pm

        E opasna si! Stvarno si… ma sjajna si.:) Hvala tebi :).

         
      • Marina Majska

        30. маја 2013. at 2:03 pm

        🙂 lako je biti sjajan kada su oni koji nas čitaju sjajni. 🙂 To znamo svi mi koji se ovde prostiremo pred oči javnosti… 😀 ❤

         
  4. tanjatg

    30. маја 2013. at 2:08 pm

    Na osnovu čega misliš da su oni koji nas čitaju sjajni? Nisam razumela.

     
    • Marina Majska

      31. маја 2013. at 7:56 am

      Na osnovu teorije sličan slično traži. Misliš da nisu?

       
    • Marina Majska

      31. маја 2013. at 8:01 am

      Ne znam, ne prikaza mi se prvi odgovor. Generalno ja krećem od toga da su ljudi ok. Drugo, nekom je ono što napišemo totalno bezveze, neko smatra da je sjajno… A sjaj i „dopadanje“ je u tome što se slično sličnom raduje i prepoznaje… Zbog tog sjaja koji vidimo jedni u drugima rekoh da su sjajni… da smo svi nekako sjajni…

       
  5. lucidnostteorijeslucaja

    30. маја 2013. at 6:51 pm

    Svi imamo drugacije mere a i merne jedinice pa se i vreme realizacije razlikuje. 😀 U tom grmu lezi zec. 🙂

     
    • Marina Majska

      31. маја 2013. at 7:57 am

      To je lepota traganja… Možda je na ovo mislio Ajnštajn kad je rekao da je sve relativno… od izvora dva putića, različite formule ali i pored relativnosti težimo istom ishodu… 🙂

       
  6. tatjanamb

    3. јула 2013. at 1:23 pm

    Sjajno napisan tekst. Nesto neizrecivo lepo zaista je tako i predstavljeno. Jasno, glasno, a tako suptilno, za ne poverovati da moze ovako dobro da zvuci i u pisanoj formi :OK:.

     
    • Marina Majska

      3. јула 2013. at 3:40 pm

      Tanja, ovo je jedan sjajan komentar. Upravo o tome sam pričala i pisala, i ti si upravo to i komentarisala – prepoznala. Hvala ti 🙂

       
      • tatjanamb

        4. јула 2013. at 1:39 pm

        Drago mi je da smo se tako lepo razumele, a zaista sam odusevljena nacinom na koji si obradila jednu divnu ali osetljivu temu koja balansira na ostroj granici ukusa i neukusa. Ti si tako dobro ostala na dobrom terenu sto je retkost. Jos jednom bravo za tekst :OK: <3.

         
      • Marina Majska

        5. јула 2013. at 3:37 pm

        Još jednom hvala. Ovakvi komentari, pogotovo uz ovakve tekstove, izuzetno su korisni da nas sačuvaju od uklizavanja u neukus i banalnost. 🙂

         

Da li ste pročitali?

 
evoblogamoga

žica na ptici

The Witch of Walkerville

Where spiritual & practical meet

Let's be unique

sequuntur somnia

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Je suis Mila

by Milica Pralica

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

Između zvezda i blata

Slike iz života jednog paora amatera i pesnika u pokušaju...

Jasna

Naše je samo što drugima damo.

Inspirational Woman

Lifestyle Blog

Blog jednog pisca

Vladimir Vujinović

ŠtaSeKuva?

Nešto kuvamo u glavi, a nešto na šporetu

