RSS

Daj mi svoje ruke u zoru…

14 окт

310542_508558009171750_293384560_n– Daj mi svoje ruke da zaspim među njima…

– Opet si odlutala u svet onog Francuza…

– Daj mi ivicu svoje strane kreveta da mi kolena dotaknu tvoja…

– Daj mi sebe da uronim u tebe… Daj mi celov za kojim žednim čitavog dana dok nisi tu…

– Mimoilazimo se. Ponekad. Samo se u prolazu usne očešu. Samo na tren ti ugledam oči – i u njima vidim sebe.

– Putuj, ptico moja…

– Putuj, ali vrati se u zoru, pre sunca sleti u postelju i daj mi svoje ruke da zaspim među njima…

– Daj mi da ti grizem reči ljubavi sa usana.

– Daj da u svitanje moje telo tvoj zagrljaj na sebi nosi.

– I, onda smeškom… zapali dan…

http://www.youtube.com/watch?v=JpwpDNg4QhY

 
11 коментара

Објављено од стране на 14. октобра 2013. in Intimni imaginarijum

 

Ознаке: , , , ,

11 responses to “Daj mi svoje ruke u zoru…

  1. poznanik

    14. октобра 2013. at 2:45 pm

    Baš lepo…prija mi u ovo popodne 🙂

     
  2. Marina Majska

    14. октобра 2013. at 3:41 pm

    Drago mi je… 🙂

     
  3. duplavenera

    14. октобра 2013. at 6:37 pm

    Dotiče, nema šta. Pozdrav M 🙂

     
  4. ironijexl

    14. октобра 2013. at 7:30 pm

    Samo ti umeš tako ogrnuta da me u isto vreme ukrasiš osmehom i častiš knedlom u grlu…

     
  5. tanjatg

    14. октобра 2013. at 9:30 pm

    Ima li kraja ova gradacija???

     
    • Marina Majska

      14. октобра 2013. at 9:52 pm

      Gradacija ima kraj samo kad više nema aktera…

       
      • tanjatg

        14. октобра 2013. at 9:57 pm

        A kada više nema aktera, opet se javi gradacija, samo u obrnutom smeru.

         
      • Marina Majska

        15. октобра 2013. at 6:50 am

        Može i tako… 🙂

         

Da li ste pročitali?

 
evoblogamoga

žica na ptici

The Witch of Walkerville

Where spiritual & practical meet

Let's be unique

sequuntur somnia

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Je suis Mila

by Milica Pralica

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

Između zvezda i blata

Slike iz života jednog paora amatera i pesnika u pokušaju...

Jasna

Naše je samo što drugima damo.

Inspirational Woman

Lifestyle Blog

Blog jednog pisca

Vladimir Vujinović

ŠtaSeKuva?

Nešto kuvamo u glavi, a nešto na šporetu

