RSS

Ako dirneš strast u čovekovu biću…

11 нов

 

Danima otvaram, i zatvaram ovaj prozor.

Danima traje faza preispitivanja – što sam i ko sam…

Dođoh do suštine – dođoh do sebe samo sada treba složiti kockice natrag na svoje mesto i prihvatiti onu staru – da od svoje suštine ne možemo pobeći.

Sada mogu samo da slušam i osluškujem – sebe  i ako vam ikad iko kaže da je to lako verujte, ne govori istinu.

Zato vam večeras poklanjam Jesenjina. Da znate da mislim…

Sergej Jesenjin – Šta sam, ko sam

Šta sam? Ko sam?
Ja sam samo sanjar,
čiji pogled gasne u magli i memli,
živeo sam kao usput, kao da sanjam,
kao mnogi drugi ljudi na toj zemlji.

I tebe sad ljubim po navici dete,
zato što sam mnoge ljubio, bolećiv,
zato usput, ko što palim cigarete,
govorim i sapćem zaljubljene reci.

„Uvek“ i „ljubljena“ i „upamtit ću“,
a u duši vazda ista pustoš zrači;
ako dirneš strast u čovekovu biću,
istine bez sumnje nikad nećeš naći.

Zato moja duša ne zna šta je jeza
odbijenih želja,neshvaćene tuge.
Ti si, moja gipka, lakonoga brezo,
stvorena i za me i za mnoge druge.

Ali, ako tražeć` neku srodnu dušu,
vezan protiv želje, utonem u seti,
Nikad neću da te ljubomorom gušim,
nikad neću tebe grditi ni kleti.

Šta sam? Ko sam? Ja sam samo sanjar,
čiji pogled gasne u magli i memli,
i volim te usput, ko da sanjam,
kao i mnoge druge na toj zemlji.

 
5 коментара

Објављено од стране на 11. новембра 2013. in Intimni imaginarijum

 

Ознаке: , ,

5 responses to “Ako dirneš strast u čovekovu biću…

  1. tanjatg

    11. новембра 2013. at 10:16 pm

    Hvala ti, draga Marina. Kako uvek znaš šta pred nas da postaviš? Ti si divno čudo večeras Marina! 🙂

     
    • Marina Majska

      12. новембра 2013. at 1:25 pm

      O, Tanja, ne znam, valjda nas vuku slične nevidljive niti 🙂 Hvala ti… u jatu smo istih čuda 😀

       
  2. Negoslava

    12. новембра 2013. at 10:11 am

    Htela sam da oćutim, ali me je ovo jutarnje, ups, prepodnevno slušanje dirnulo više no ono od sinoć. Pa ostavljam trag svog ponovnog boravka ovde…i vraćaću se, ponekad…baš na ovu adresu. Na ovu stranu.

     
  3. duplavenera

    13. новембра 2013. at 10:15 am

    I ja sam sanjar(ka), a dokle ću biti, ne znam 🙂

     

Da li ste pročitali?

 
evoblogamoga

žica na ptici

The Witch of Walkerville

Where spiritual & practical meet

Let's be unique

sequuntur somnia

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Je suis Mila

by Milica Pralica

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

Između zvezda i blata

Slike iz života jednog paora amatera i pesnika u pokušaju...

Jasna

Naše je samo što drugima damo.

Inspirational Woman

Lifestyle Blog

Blog jednog pisca

Vladimir Vujinović

ŠtaSeKuva?

Nešto kuvamo u glavi, a nešto na šporetu

