RSS

Ljubavni kusur

03 дец

Ti uvek odeš… pre nego što saznaš koliko to nju boli svaki taj put…

Ti odeš ostavljajući jedan topao poljubac na usnama… njenim koja te voli onako kako tebe  niko neće voleti…

Ona od tebe nikada ništa nije tražila…čak ni da zna vreme kada ćeš doći… ni kada ćeš otići…

Ona koja kroti duhove u sebi da bi te dočekala mila i topla… bez i jedne reči prigovora… koja ti se da bez pogovora… a ti uvek odeš…

I ona nikada ne zna znaš li koliko bole tvoji odlasci… kad se ni ne okreneš… da joj vidiš oči… a možda se namerno ne okrećeš… jer bi video koliko boli… lomljenje duše jedne žene…

Nikada se nisi zapitao koliko duboka može biti ta kutija u koju ona sabija sva pitanja koja ti nikada neće postaviti..

Svi prekori koje ti nikada neće uputiti.. sve to se vidi u njenim očima… ma koliko se ona trudila da to sakrije.. ljubav i kasalj… ne mogu…

Slomiš je i ostaviš… podigneš je pa spustiš…. ostaviš svoje mirise na njenim jastucima… na peškirima u njenom kupatilu… obris usana naslućuje na čaši iz koje popiješ kafu sa njom… sve joj to ostaviš… a znaš da su to stvari koje brzo nestaju… mirisi, ukusi… ostaju boje, ali samo u njenoj duši… ostaju reči u njenoj glavi… svaki put kad zatvori vrata za tobom… 

 

-Hej… omakne joj ponekad…

-Molim…okreneš se prema njoj…

-Samo.. da ti izgovorim ime… 

Nasmešiš se tada… i to je taj bakšiš od kojeg ona živi do sledećeg puta..

 
16 коментара

Објављено од стране на 3. децембра 2013. in Intimni imaginarijum

 

Ознаке: , , ,

16 responses to “Ljubavni kusur

  1. poznanik

    3. децембра 2013. at 10:46 am

    Uhhh
    Čini se da me kritikuješ. 😉
    Prelepo. 🙂

     
    • Marina Majska

      3. децембра 2013. at 5:02 pm

      Ne kritikujem. To je stara priča, danas me onaj novčić podsetio… i ona u ovoj priči živi od nekog kusura, kao što u tvojoj priči on želi da bude vredan… i kad ga potroše… Bio si inspirativan da potražim ovu staru i objavim ovde… 🙂 Hvala ti…

       
      • poznanik

        3. децембра 2013. at 11:10 pm

        Mada….konkretno sam mislio na neke moje odlaske…..
        Mene je tvoja prica podsetila na nesto drugo 🙂

         
      • Marina Majska

        4. децембра 2013. at 7:26 pm

        U tome i jeste čar. Svi mi imamo neku drugu asocijaciju. Ja inače imam problem sa odlascima…

         
      • poznanik

        4. децембра 2013. at 7:47 pm

        I ja.Ne ide mi se od nje….nikada 😦

         
      • Marina Majska

        4. децембра 2013. at 7:49 pm

        Znam… ali dobro je dok može da se ode i vrati… Mene su dugo brinuli oni kad više povratka nema… Pa sam dobila takvu lekciju… da više ne razmišljam o tome… I što ne želiš, dobiješ kao ostvarenje želje… Izeš ga…

         
  2. Negoslava

    3. децембра 2013. at 5:07 pm

    Uh, lepa teška priča. Šteta, ne verujem da će je pročitati mnogo onih kojima je namenjena.

     
    • Marina Majska

      3. децембра 2013. at 5:16 pm

      Neće. Ovo je blog na koji dolazite vi, moji prijatelji blogeri, moji prijatelji iz okruženja i nekoliko nepoznatih mi ljudi koji prate. Ponekad, po temi priče vidim da se nešto ne širi ne komentariše, jer mogli bi ljudi svašta da pomisle ukoliko… 🙂 Ljubavni kusur, kao priče o trećima, o čuvarima i čuvaricama brakova jesu vrlo bitne jer su životne, jer mogu da pruže utehu – jer to mi je cilj u svakom postu… osim u onim gde neko narušava svoje zdravlje – tu nemam razumevanja… A tanani ljudski odnosi, ko smo mi da sudimo? Ja volim kad kod nekog pročitam priču o ljubavi, ali i preljubi, nejednakoj količini davanja, o usputnoj vezi, o strasti bez pokrića, o svemu što je ljudsko – jer kad vidiš da se dešavalo i drugima lakše je i tebi… čak i ako me ne stigne ista muka, znam da sigurno negde neko preboljeva šta i ja. Inače danas sam naišla na jedan predivan post Zelene iz mislim 2011. i lajkovala ga ali zaboravila da ga podelim i obeležim. Priča o društvenim mrežama i kako je teško naći parntera u nekim godinama. O tome sam ja neki dan malo drugačije pisala na svom blogu, ali ljudi jednostavno ne reaguju javno na takve priče kao da je reagovanje put do „dobijanja“ neke od stvari u priči opisanih. Joj, Nego, hvala ti… ja se tebi uvek raspričam… 🙂

       
      • Negoslava

        3. децембра 2013. at 5:20 pm

        Ako … znaš da sam i ja slična, ako ne ovde, ono, nasamo. Mislim, na Fb.

        Dvoumila sam se između šerovanja ovog i prethodnog teksta, pa je prevagnuo onaj. Ovaj odlažem za neki dan posle.
        Šta drugo da kažem… i ne priča mi se, kad me ovakve reči potaknu na ćutanje.

         
      • Marina Majska

        3. децембра 2013. at 5:27 pm

        Znam… Meni je bitno da on stigne do srca nekih kojima će pružiti neku vrstu poravnanja. Barem da nisu sami ili same u nekoj priči… Tnks…

         
  3. Wojciech

    3. децембра 2013. at 8:02 pm

    Posle svih bakšiša i kusura, dođe i veme za svođenje računa.

     
    • Marina Majska

      3. децембра 2013. at 8:59 pm

      Ja to obično pred novu godinu. Dobar dan… šta smo ove godine imali? Šta bi leglo za sledeću? Tako da da… u pravu si…

       
  4. tanjatg

    3. децембра 2013. at 11:07 pm

    “ A tanani ljudski odnosi, ko smo mi da sudimo?“… eto, upotrebih tvoj komentar na komentar kojim propraćam ovu prelepu priču. Ej, Marina, hvala!

     
    • Marina Majska

      4. децембра 2013. at 7:25 pm

      Upravo… ko smo mi da sudimo. Možemo samo da beležimo… Hvala ti, Tanja…

       
  5. Sonayreona

    11. јануара 2014. at 3:52 pm

    Dobar tekst 🙂 Jedina zamerka je preučestalo korišćenje tri tačke, ali ostalo je odlično.

     
    • Marina Majska

      11. јануара 2014. at 5:43 pm

      Hvala Sosayreona 🙂 tri tačke ovde imaju svoju neophodnost u nedorečenosti, koliko što ne smem, koliko što je meni nedorečeno. I, tri tačke su česte u mojim tekstovima. Ali, verujem da nekom ume da smeta…
      🙂 U svakom slučaju, hvala da lepom i iskrenom komentaru…

       

Da li ste pročitali?

 
evoblogamoga

žica na ptici

The Witch of Walkerville

Where spiritual & practical meet

Let's be unique

sequuntur somnia

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Je suis Mila

by Milica Pralica

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

Između zvezda i blata

Slike iz života jednog paora amatera i pesnika u pokušaju...

Jasna

Naše je samo što drugima damo.

Inspirational Woman

Lifestyle Blog

Blog jednog pisca

Vladimir Vujinović

ŠtaSeKuva?

Nešto kuvamo u glavi, a nešto na šporetu

