RSS

BLOG SE SELI NA NOVU ADRESU. DOĐITE!

08 јун

Dragi moji, vreme je bilo da ovom blogu razmahnem krila, tj. da mu podarim trajnu kuću, sa ličnom adresom. Svi vi koji volite da čitate moje tekstove, svi koji ste moji prijatelji sa ovog bloga, volela bih da pređete na novi, http://www.ritamdana.com i da tamo nastavimo druženje. Ovde mi je bilo prelepo sa vama, ali tamo sada gradimo i tamo se premeštam polako. Dođite, budite deo moje porodice i deo mog Ritma. Bez vas, tamo je pusto, sa vama imam čitav svet u srcu jer vi ste ti, zbog kojih pišem, zbog kojih se svaki put vratim da još jedan ostavim red, samo još ovo da kažem… Volim vas sve, to znate… a znam da i poneki od vas zaista vole ono što napišem 🙂 Vidimo se na: RITAM DANA
otpuštanje

 
24 коментара

Објављено од стране на 8. јуна 2014. in Intimni imaginarijum

 

24 responses to “BLOG SE SELI NA NOVU ADRESU. DOĐITE!

  1. tangolina

    8. јуна 2014. at 9:47 am

    Meni ne rade linkovi …. 😦

     
  2. Dragana

    8. јуна 2014. at 10:09 am

    Bravo, Marina! Pravi potez! Just go! (prebacila link, čitaću redovno) 🙂

     
  3. Kraljičina unuka

    8. јуна 2014. at 12:12 pm

    Srećno preseljenje! 🙂 Link prebačen, čitamo se i dalje! 🙂

     
  4. ironijexl

    8. јуна 2014. at 5:58 pm

    A zašto ustvari odlaziš?

     
    • Marina Majska

      9. јуна 2014. at 7:16 am

      Napisah kod Mojre. Krenula od poslednjeg komentara. Ne zbog para, slave i muzike. Ja sam sitni, mali bloger… i volite me samo vi koji me volite i još nekoliko tajnih obožavalaca 🙂 ali kupljen je domen, ja sam do sada bila na neka tri bloga… ovaj ovde je sve češće tražio za svaku uslugu da doplatim da bih mogla… I, kad je kupljen domen za neke bitnije poslove, preselili smo i sva tri moja bloga… Ja se teško selim, ja sam bik… ja se vezujem za mesta, predele… i prosto kad bih mogla i vas sve da preselim bila bih presrećna… znaš…

       
  5. LaBiLnA

    8. јуна 2014. at 10:29 pm

    Valjda sam uspela sa onim „follow“ 🙂

     
  6. mojra

    8. јуна 2014. at 11:21 pm

    Želim ti da promena opravda tvoja očekivanja, jer (kao što Ironije reče) ne znam zašto odlaziš i šta očekuješ. Ja nisam baš imala naročito iskustvo sa sličnim potezom. Jedan moj blog na WP, na kom sam imala 1500-2000 pregleda dnevno, kada sam preselila na samostalnu platformu, pao je na par stotina posetilaca, iako sam prebacila sve stare tekstove i pisala nove. Gugl taj blog, iz meni nejasnih razloga, ne rangira visoko i malo ljudi dovodi preko pretrage. I nakon pola godine masovno šalje posetioce na onaj stari blog. Nadam se da ćeš ti imati bolje iskustvo.

     
    • Marina Majska

      9. јуна 2014. at 7:13 am

      Ja nisam autor sa mnogo čitalaca i mislim da imam jedan mali intimni krug onih koji vole da pročitaju to što napišem… Ovu temu volim i mesto volim, ali sve češće sam imala nekih problema… a pošto je iz nekih razloga morao da se zakupi domen… pa je trebala adresa… pa je zajednički imenitelj svega što se zbiva u našoj kući taj RITAM DANA onda nam se sve vodi pod to. I moj blog cvetna terapija je tamo samo kao podadresa… Tako da ovo radim iz tehničkih razloga… Meni je trebalo skoro četiri godine da imam 15.000 pregleda ovde… to neko ima u jednom mesecu. Tako da, ne verujem da će opasti… jer kažem ovi dragi ljudi koji me vole, nadam se da će me i tamo voleti… a ostali, ako nađu… ja ću se radovati. Hvala ti, Mojra, svakako ❤

       
  7. nekidrugisvet

    9. јуна 2014. at 11:42 am

    Marina draga, puno sreće na novim adresama. Želim da Vam i tamo blog kućice budu isto ovako lepe.
    ——————–
    Nadam se da Vaš nov domen nije iz onog paketa usluga koje nudi WP, jer ne znam koliko je pametno uzeti taj njihov paket (na sebe mislim), a kuckam ovo zbog onih koji bi možda da ga imaju. Otkud mogu biti sigurna da ću svake godine moći da platim obnavljanje ugovora?… U protivnom, opet čitava frka… Gubitak svih opcija koje su kupovinom bile omogućene, automatsko brisanje svega onoga što je u sklopu njih postavljano, gubitak domena, itd…

     
    • Marina Majska

      9. јуна 2014. at 12:35 pm

      Nije mi već godinama kupujemo domen… ne znam kod koga… a blog je samo postavljen na taj domen. Tema jeste WP, ali samo je tema njihova… Ali i o tome bi trebalo pisati… i upozoriti ljude na te mogućnosti…

      Hvala vam, svakako!

       
  8. Dejan

    15. јуна 2014. at 1:22 am

    Lepo za Vas… 🙂

     
  9. Negoslava

    15. јуна 2014. at 1:40 pm

    Au, ovo bre neka teška nauka… to, ti domeni, klinci, palci. Bolje mi je da ćutim, a tebi vazda sretno bilo.

     

Da li ste pročitali?

 
evoblogamoga

žica na ptici

The Witch of Walkerville

Where spiritual & practical meet

Let's be unique

sequuntur somnia

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Je suis Mila

by Milica Pralica

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

oblogovan

Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...

Između zvezda i blata

Slike iz života jednog paora amatera i pesnika u pokušaju...

Jasna

Naše je samo što drugima damo.

Inspirational Woman

Lifestyle Blog

Blog jednog pisca

Vladimir Vujinović

ŠtaSeKuva?

Nešto kuvamo u glavi, a nešto na šporetu

